REGULAMIN
obowiązuje od dnia 18 maja 2021 r.
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w tym prawa i obowiązki Klienta
i Sprzedawcy, zasady zawierania Umów i Umów o świadczenie usług oraz tryb reklamacji i realizacji prawa odstąpienia od umowy. - W zakresie odnoszącym się do Umów o świadczenie usług Regulamin wypełnia obowiązek, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Akceptacja Regulaminu jest niezbędna, aby Klient mógł kupić Produkt w Sklepie internetowym.
§ 2. DEFINICJE
Pojęciom użytym w Regulaminie nadaje się następujące znaczenia:
- Dzień Roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
i świąt w Rzeczypospolitej Polskiej, - Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia,
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, która kupuje lub kupiła Produkty w Sklepie Internetowym;
- Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Konsument – osoba fizyczna, o której mowa w art. 221 Kodeksu cywilnego, kupująca w Sklepie internetowym Produkt, o ile zakup ten nie jest związany bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Polityki Prywatności – dokument stanowiący integralną część Regulaminu określający zasady przetwarzania danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę, w tym także politykę plików cookies;
- Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym treść cyfrowa mająca postać pliku elektronicznego
w rozszerzeniu .doc, .pdf, docx. lub nagrania wizualnego i/lub dźwiękowego będąca przedmiotem Umowy zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą; - Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, w tym także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej;
- Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą zawierający Umowy lub Umowy o świadczenie usług niemające dla niego charakteru zawodowego, któremu przepisy prawa (w tym Ustawa o prawach konsumenta i Kodeks cywilny) przyznają uprawnienia o charakterze konsumenckim;
- Regulamin – regulamin Sklepu internetowego,
- RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- Serwis – serwis internetowy dostępny pod domeną prawownia.pl oraz pod adresami jej subdomen;
- Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod domeną prawownia.pl,
- Sprzedawca – Joanna Białobrzewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Prawownia Joanna Białobrzewska, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod nr NIP: 7221510424, adres e-mail: kontakt@prawownia.pl.
- Umowa – umowa o dostarczenie Klientowi treści cyfrowych (Produktu) w zamian za zapłatę ceny zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
- Umowę o świadczenie usług – umowa, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną (na odległość);
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.);
- Ustawa o prawie autorskim – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. z dnia 6 czerwca 2019 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 1231);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. U. z 2017 r. poz. 1219).
- Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Klienta za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą.
§ 3. KORZYSTANIE ZE SKLEPU I WYMAGANIA TECHNICZNE
1. Klient korzystający ze Sklepu internetowego powinien dysponować:
- sprawnym urządzeniem posiadającym połączenie z siecią Internet (np. komputer, tablet, smartphone),
- poprawnie skonfigurowaną i aktualną wersją przeglądarki internetowej z możliwością zapisu plików cookies oraz obsługą JavaScript,
- aktywnym adresem poczty elektronicznej,
- oprogramowaniem biurowym typu Microsoft Office i Adobe Acrobat Reader – w celu skorzystania
z Produktu zgodnie z jego przeznaczeniem.
2. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa (w tym w zakresie praw własności intelektualnej), a także do niepodejmowania działań, które byłyby niezgodne z przyjętymi zwyczajami, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami a także godziłyby w prawa i dobra Sprzedawcy oraz osób trzecich.
3. Klient zobowiązuje się do podania danych aktualnych i zgodnych z prawdą oraz niewprowadzających
w błąd.
4. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym przez co należy rozumieć m.in.: zakaz zamieszczania treści obraźliwych, nieprawdziwych, niemoralnych, naruszających dobre obyczaje, propagujących przemoc i nienawiść.
§ 4. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
1. Złożenie Zamówienia jest możliwie za pośrednictwem Formularza zamówień dostępnego w Sklepie internetowym, do którego Klient uzyskuje dostęp po zapoznaniu się z informacjami o Produkcie (tj. cenie, opisie, sposobie korzystania, sposobie płatności) i kliknięciu w przycisk „KUPUJĘ”.
2. Prawidłowe i kompletne złożenie Zamówienia wymaga następujących kolejno czynności:
- podanie niezbędnych danych: imię, nazwisko, adres zamieszkania/siedziby, adres e-mail, dane do faktury VAT,
- zapoznanie się z treścią i zaakceptowanie Regulaminu,
- wyrażenia zgody na dostarczenie treści cyfrowych przed terminem do odstąpienia od umowy,
- kliknięcie w przycisk „KUPUJĘ i PŁACĘ” lub inną równoważną formułkę,
3. Po wypełnieniu Formularza zamówienia Klient może dokonać wyboru formy płatności, zapoznać się z podsumowaniem kluczowych elementów Zamówienia (Produkt, cena, liczba, sposób płatności) i dokonać ewentualnych zmian.
4. Kolejnym krokiem jest dokonanie płatności.
5. Umowa pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta z chwilą dokonania płatności przez Klienta.
6. Po opłaceniu Zamówienia Sprzedawca prześle Klientowi wiadomość e-mail:
- z aktywnym linkiem, pod którego adresem Klient uzyska bezpośredni dostęp do kupionego Produktu lub z plikiem .zip – w przypadku produktów cyfrowych,
- zawierający informacje o wolnych terminach oraz dalszych krokach co do wyboru formy przeprowadzenia konsultacji.
7. W przypadku, gdy w opisie Produktu wskazano inny termin dostawy Produktu – termin ten jest wiążący dla Klienta.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku nieprawidłowego lub niekompletnego wypełnienia przez Klienta Formularza zamówienia lub nieopłacenia Zamówienia
w terminie 5 Dni Roboczych od złożenia Zamówienia.
§ 5. CENY I PŁATNOŚCI
1. Szczegółowe informacje na temat dostępności Produktów i ich cen widnieją w opisach Produktów na stronie Sklepu internetowego.
2. Podane ceny są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, wycofania Produktów oraz wprowadzania nowych Produktów, a także do udzielania rabatów i przeprowadzania ograniczonych czasowo promocji. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu w na Zamówienia złożone przed wprowadzeniem ww. zmian.
4. Rabaty i promocje nie sumują się.
5. Sprzedawca umożliwia Klientowi dokonanie płatności w następujący sposób:
- płatność w formie przelewu bankowego,
- pozostałe formy wskazane przy Produkcie przed złożeniem Zamówienia,
6. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur (w tym faktur korygujących i duplikatów) w formie elektronicznej na adres e-mail Klienta podany podczas składania Zamówienia.
§ 6. KORZYSTANIE Z PRODUKTÓW
1. Do korzystania z Produktów wymagane jest posiadanie standardowego systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego typu Microsoft Office i Adobe Acrobat Reader lub ich odpowiedników.
2. Sprzedawca w ramach zawartej z Klientem Umowy nie świadczy dodatkowych usług, w zakresie których znajdowałaby się pomoc związana z edycją i korzystaniem z Produktu oraz pomoc prawna. Tego typu usługa wymaga zawarcia przez Klienta odrębnej umowy ze Sprzedawcą.
3. Jeśli Klient spełnił wymagania, o których mowa w ust. 1 wyżej, a nie jest w stanie uruchomić pliku będącego Produktem proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą na adres: kontakt@prawowania.pl.
4. Klient ma prawo do korzystania z zakupionych Produktów tylko na własny użytek własny i nie jest uprawniony do udostępniania Produktu lub danych umożliwiających dostęp do Produktu osobom trzecim.
5. Produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży, dystrybucji czy innego płatnego lub nieodpłatnego rozpowszechniania jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
§ 7. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Zarówno Sklep internetowy jak i Serwis mogą zawierać treści chronione prawem własności intelektualnej.
- Prawa wyłączne do treści publikowanych w Sklepie internetowym, w tym szczególności prawa do grafiki, tekstów, fotografii, nagrań wideo, logotypów, znaków towarowych przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy. Żadne treści nie mogą być tym samym kopiowane, poprawiane, rozpowszechniane, pobierane, przekazywane, sprzedawane lub w inny sposób wykorzystywane w całości lub w części bez uprzedniej zgody Sprzedawcy wyrażonej
w formie pisemnej. - Majątkowe prawa autorskie w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim do Produktów należą do Sprzedawcy, a kupując Produkty i korzystając świadczonych Usług Klient nie nabywa żadnych praw autorskich. Sprzedawca udziela Klientowi jedynie licencji niewyłącznej i nieograniczonej terytorialnie
(dalej: „Licencja”) uprawniającej do korzystania z Produktów w sposób zgodny z ich przeznaczeniem na własne potrzeby na zasadach określonych w Regulaminie i opisach Produktów. - Licencja udzielana jest na następujących polach eksploatacji: zapis metodą cyfrową i modyfikacje treści na własne potrzeby (np. na własnym dysku twardym lub współpracujących programach zewnętrznych), trwałe lub czasowe zwielokrotnianie Produktu w całości lub w części w zakresie, w którym to zwielokrotnianie jest niezbędne do wyświetlania, odtwarzania i przechowywania Produktu techniką cyfrową oraz wydruk plików Produktu w rozszerzeniu .pdf i .doc oraz .docx w celu skorzystania Produktu zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Licencja jest nieprzenaszalna i nie uprawnia do udzielania dalszych licencji (sublicencji).
- Opłata za udzielenie Licencji zawiera się w cenie Produktu.
§ 8. REKLAMACJE
1. W przypadku wystąpienia wad Produktów Klient będący Konsumentem może złożyć Sprzedawcy reklamację drogą elektroniczną na adres: kontakt@prawownia.pl.
2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi (uregulowanej w art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego) względem Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do takiego Klienta z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Produktu i nie obejmuje utraconych korzyści.
3. W celu umożliwienia skutecznego rozpatrzenia reklamacji Klient powinien wskazać w jej treści:
- oznaczenie Klienta (w tym wskazanie adresu e-mail),
- opis zgłaszanych nieprawidłowości i niezgodności wraz datą ich wystąpienia,
- roszczenia reklamacyjne.
4. Sprzedawca przed rozpatrzeniem złożonej reklamacji, może zwrócić się do Klienta o jej uzupełnienie, jeżeli podane przez Klienta informacje, o których mowa w ust. 2 wymagają doprecyzowania w celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
5. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć złożoną reklamację lub zgłoszoną informację o nieprawidłowościach i udzielić odpowiedzi Klientowi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
6. Odpowiedź na zgłoszoną reklamację zostanie udzielona Klientowi drogą elektroniczną na adres
e – mail Klienta podany w treści reklamacji, chyba że Klient zażąda innej formy odpowiedzi w treści reklamacji.
§ 9. DANE OSOBOWE
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia Umowy.
- Administratorem danych osobowych Klienta przetwarzanych w związku z realizacją Umowy jest Sprzedawca.
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z RODO oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, dbając o ich bezpieczeństwo i poufność.
- Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Polityki Prywatności opublikowanej na stronie Sklepu internetowego, która szczegółowo opisuje zasady przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę.
§ 10. ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Za pośrednictwem Serwisu Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną także nieodpłatne i dobrowolne usługi w zakresie:
- umożliwienia Klientowi przesłania pytania do Sprzedawcy poprzez formularz kontaktowy – Umowa o świadczenie usługi ma charakter jednorazowy i zawierana jest z chwilą rozpoczęcia wypełniania formularza kontaktowego przez Klienta, a jej zakończenie przypada na moment wysłania pytania Sprzedawcy lub rezygnacji z uzupełniania formularza kontaktowego;
- umożliwiania składania Zamówień poprzez Formularz zamówienia – Umowa o świadczenie usługi ma charakter jednorazowy i zawierana jest z chwilą rozpoczęcia wypełniania Formularza zamówienia przez Klienta, a jej zakończenie przypada na moment złożenia Zamówienia lub rezygnacji z Zamówienia przez Klienta;
- umożliwienie Klientom zapisania się na newsletter – Umowa o świadczenie usługi ma charakter okresowy i polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na podany przez Klienta adres e-mail informacji na temat nowych wpisów na blogu i treści marketingowych; zawierana jest po podaniu adresu e-mail w momencie kliknięcia w przycisk „Zamawiam” przy czym szczegółowe zasady świadczenia tej usługi określa odrębny Regulamin Newslettera, którego treść dostępna jest w Serwisie.
- Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych można składać: na adres mailowy: kontakt@prawownia.pl. W celu umożliwienia skutecznego rozpatrzenia reklamacji należy wskazać w jej treści:
- oznaczenie Klienta (w tym wskazanie adresu e-mail),
- opis zgłaszanych nieprawidłowości i niezgodności wraz datą ich wystąpienia,
- roszczenia reklamacyjne.
- Sprzedawca przed rozpatrzeniem złożonej reklamacji, może zwrócić się do Klienta o jej uzupełnienie, jeżeli podane przez Klienta informacje, o których mowa w ust. 2 wymagają doprecyzowania w celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć złożoną reklamację lub zgłoszoną informację
o nieprawidłowościach i udzielić odpowiedzi Klientowi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na zgłoszoną reklamację zostanie udzielona Klientowi drogą elektroniczną na adres e – mail Klienta podany w treści reklamacji, chyba że Klient zażąda innej formy odpowiedzi w treści reklamacji.
§ 11. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
- Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem na adres: kontakt@prawownia.pl. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- W razie odstąpienia od Umowy, Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymana oświadczenia
o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta cenę Produktu, od którego zakupu Klient odstąpił. Zwrot opłaty nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta uprawnionego do odstąpienia. - Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1- 3 powyżej, zgodnie z art. 38 pkt 1 i 13 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje w przypadku Umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym i gdy w toku składania Zamówienia Klient wyraził zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci Produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy a także w przypadku Umowy świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Umowę o świadczenie usług za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Klient składając składając Zamówienie na Produkty i akceptując Regulamin zgadza się na dostarczenie mu treści cyfrowych lub świadczenie usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Tym samym potwierdza, że ma świadomość utraty uprawnień, o których mowa w ust. 1-3 powyżej.
§ 12. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1. Klient będący Konsumentem ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności z pomocy miejskich (powiatowych) Rzeczników Konsumentów lub Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr
2. Informacja o innych dostępnych sposobach pozasądowego rozpatrywania sporów, w tym lista Rzeczników Konsumenckich oraz procedury związane z pozasądowym rozstrzyganiem sporów dostępne są pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php.
3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o prawach autorskich czy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE I ZMIANA REGULAMINU
1. Umowy oraz Umowy o świadczenie usług zawierane są w języku polskim i według prawa polskiego.
2. Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących przyczyn:
- zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu bądź na działalność Sprzedawcy;
- wydania decyzji, postanowień lub orzeczeń organów administracji lub sądów, mających wpływ na realizację Umów lub Umów o świadczenie usług objętych niniejszym Regulaminem;
- wprowadzenia nowych rozwiązań technologicznych dotyczących Sklepu internetowego oraz usług objętych niniejszym Regulaminem;
- wprowadzenia rozwiązań mających na celu usprawnienie działania Sklepu internetowego
i obsługi Klientów; - zmiany danych Sprzedawcy;
- wprowadzenia rozwiązań mających na celu poprawę prywatności i zapobieganie nadużyciom;
- ograniczenie bądź rozszerzenie asortymentu Sklepu internetowego lub zakresu świadczonych usług drogą elektroniczną poprzez (w tym wprowadzenie lub wycofanie funkcjonalności)
- konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które pojawiły się w Regulaminie;
- zmiany sposobów płatności i dostaw.
3. Sprzedawca poinformuje Klienta o zmianach w Regulaminie poprzez udostępnienie nowej treści Regulaminu na stronie Sklepu internetowego oraz za pomocą wiadomości przesłanej Klientowi na podany przez niego adres poczty elektronicznej na 14 dni przed wejściem w życie zmian.
4. Klient może zgłosić sprzeciw w zakresie wprowadzonych zmian do momentu ich wejścia w życie poprzez poinformowanie Sprzedawcy o tym za pośrednictwem maila na adres: kontakt@prawownia.pl. Zgłoszenie sprzeciwu jest jednoznaczne z wypowiedzeniem Umowy
o świadczenie usług o charakterze ciągłym (np. Newsletter).
5. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na Umowy zawarte przed zmianą Regulaminu i stosuje się do nich wersję Regulaminu obowiązującą w dacie ich zawarcia.
6. Wszelkie ewentualne spory powstałe w wyniku zawarcia i wykonywania lub Umowy lub Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z Klientem niebędącym Konsumentem rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektronicznych i RODO.
8. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie serwisu internetowego www.prawownia.pl
Załącznik nr 1 do Regulaminu: WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
[Miejscowość, data]
[Imię i nazwisko oraz dane adresowe
konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta]
[Nazwa i adres przedsiębiorcy]
OŚWIADCZENIE
O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Ja [Imię i nazwisko] niniejszym oświadczam, że na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży [opis Produktu, którego dotyczy odstąpienie] zawartej w dniu [data zawarcia umowy]
……………………………………
Podpis